درمان کجی آلات تناسلی به سمت راست
نوشته شده توسط : رضا

این بیماری پیرونی است که به دلایل نامعلوم باعث رسوب کلسیم در بافت آلت تناسلی و خم شدن تدریجی آلت تناسلی می شود. بیماری پیروس معمولاً با نعوظ دردناک در مردان 45 تا 60 سال شروع می شود و به تدریج باعث خم شدن آلت تناسلی و در برخی موارد تنگ شدن آلت تناسلی می شود. اگرچه علت ناشناخته است ، دیابت و ضربه در حین مقاربت جنسی به عنوان عوامل تحریک کننده بیان می شوند ، اما اثبات نشده اند. هیچ درمان دارویی مانند ویتامین E ، تزریق کورتیکواستروئید ، اینترفرون ، سلنیوم و پنتوکسیفیلین در درمان آنها م andثر و قطعی نیست.

 

این بیماری دارای یک دوره شروع و پایان است که حدود 12-18 ماه طول می کشد و در این دوره رشد کرده و متوقف می شود. بسته به شدت تمایل آلت تناسلی و مشکل بیماری در رابطه جنسی ، تصمیم درمان گرفته می شود.

 

نکته مهم این است که تا پایان مراحل ترک باید از هرگونه دستکاری اضافی اجتناب شود.

انحنای مادرزادی آلت تناسلی

انحنای مادرزادی آلت تناسلی یک بیماری نسبتاً شایع است که تقریباً 10 of از مردان را درگیر می کند. انحنای مادرزادی آلت تناسلی بیشتر در اثر عدم تقارن بدنهای غار و اسفنجی ایجاد می شود و پیش آگهی نسبتاً خوبی (آینده) دارد.

 

انحراف می تواند به یک طرف یا ترکیبی باشد (به عنوان مثال ، انحراف همزمان به پایین و چپ) ، اما در این نوع انحراف انحراف بیشتر به سمت چپ است. قابل ذکر است که در این نوع اعوجاج ، اکثر افراد در رابطه جنسی مشکلی ندارند و فقط 1 تا 2 درصد از افراد در زوایای وسیع دچار تحریف شدید می شوند.

 از پیوند در طرف مقابل کج استفاده کنید

 

تا شدن بدن غارها بسته به نوع و شدت خمیدگی و اندازه آلت تناسلی ، جراح تصمیم می گیرد که بیمار از کدام جراحی سود خواهد برد. شش هفته پس از عمل ، بیمار می تواند فعالیت جنسی خود را از سر بگیرد.

روش کاربرد:

 

در این روش ، ما می توانیم آلت تناسلی را تنها با چند بخیه بدون لمس یا برش ناحیه تنگ از حالت خمیده به حالت عادی برگردانیم. بزرگترین مزیت این جراحی این است که یک درمان طلایی برای انحنای آلت تناسلی است: هیچ خطری برای ناتوانی جنسی بعد از عمل وجود ندارد. تنها عارضه این عمل کوتاه شدن آلت تناسلی به کمتر از یک سانتیمتر است که چندان محسوس نیست.

روشهای جراحی

پزشک ممکن است جراحی انحنای آلت تناسلی را در موارد زیر توصیه کند:

 

درد هنگام نعوظ یا رابطه جنسی

علائمی را تجربه کنید که با گذشت زمان بهبود نمی یابند.

ناتوانی در برقراری رابطه جنسی به دلیل انحنای آلت تناسلی

 

 

از روشهای مختلف جراحی برای درمان انحنای ناشی از بیماری پیرونی استفاده می شود. این موارد شامل پیوند بافت از قسمت های دیگر بدن به آلت تناسلی و برداشتن پلاک است. اگر همزمان دچار ضربه مغزی و اختلال نعوظ هستید ، پزشک ممکن است از کاشت آلت تناسلی استفاده کند.

در هنگام تحریک پذیری در مردان ، خون از طریق شریان های استوانه ای وارد بدن غار می شود و باعث پر شدن و بزرگ شدن و در نهایت سفت شدن آلت تناسلی می شود. در طول نعوظ کامل ، رگ ها بسته می شوند تا از خروج خون از آلت تناسلی جلوگیری کرده و سفتی آن را حفظ کنند.

 

انحراف آلت تناسلی زمانی رخ می دهد که برخی از بافت های قابل گسترش آلت تناسلی قادر به بزرگ شدن نباشند ، این معمولاً به دلیل بافت فیبری است که در معاینه سفت می شود و در نتیجه آلت تناسلی در هنگام نعوظ در همان جهت خم می شود. به درصد انحنای آلت تناسلی با درصد و اندازه بافت فیبری ارتباط مستقیم دارد. هرچه بافت فیبری بیشتر باشد درصد انحراف بیشتر است.

گزینه ها و اهداف درمانی برای انحنای آلت تناسلی به مرحله بیماری (فعال یا مزمن) و میزان خمیدگی بستگی دارد. همیشه به عملکرد آلت تناسلی توجه بیشتری می شود. یعنی توانایی دستیابی به نعوظ رضایت بخش برای رابطه جنسی رضایت بخش برای بیمار و شریک زندگی او.

 

این بدان معنا نیست که آلت تناسلی باید صاف ، عاری از هرگونه خمیدگی ، عاری از پلاک یا تا زمانی که در دوران جوانی بوده است باشد. آنها باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشند. خبر خوب این است که درمان هایی برای ناهنجاری های آلت تناسلی و مادرزادی وجود دارد که بسته به شرایط می تواند جراحی یا بالینی باشد. درمان های غیرتهاجمی مانند پمپ های ساکشن آلت تناسلی و درمان دارویی فقط برای بیماران مبتلا به پیرنه مفید است.

متأسفانه ، این روشها روشهای قابل اعتمادی برای درمان ذات الریه نیستند. برداشتن صفحه آلت تناسلی می تواند باعث اختلال نعوظ شود. جراحی برای برداشتن بافت اطراف آلت تناسلی روش نسبیت نامیده می شود و همچنین می تواند باعث اختلال نعوظ شود. در برخی موارد ، کاشت پروتز آلت تناسلی ممکن است درمانی برای شیب آلت تناسلی باشد. این درمان فقط برای بیماران مبتلا به بیماری پیروژنیک و افراد مبتلا به اختلال نعوظ استفاده می شود. درمان جراحی روش بهتری برای درمان ذات الریه است ، اما به دلیل عوارض احتمالی جراحی که اغلب قابل اصلاح نیستند ، پزشکان ترجیح می دهند فقط مردان را با انحنای شدید آلت تناسلی جراحی کنند تا روابط جنسی آنها مختل نشود.

گاهی اوقات آلت تناسلی مردان به صورت مادرزادی خمیده است. این خمیدگی تنها زمانی قابل مشاهده است که آلت تناسلی در حالت سفت و سخت باشد. به عنوان مثال ، اولین صبح وقتی کودک ادرار می کند و تازه بیدار شده است. ازدواج این ضایعه مادرزادی در آینده دشوار است.

 





:: برچسب‌ها: درمان کجی آلات تناسلی به سمت راست ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 203
|
تعداد امتیازدهندگان : 64
|
مجموع امتیاز : 64
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: